fredag 22 juni 2012

Angry bird is my alterego

En kompis har påpekat på skoj att jag liknar Angry Bird när jag är irriterad. Jag hade aldrig hört talas om figuren och blev nyfiken. Helt plötsligt dök den lilla figuren upp lite varstans. På nätet, i iphonen, som godispåse i ögonhöjd vid kassan...
Jag kunde inte annat än att ge henne rätt. En viss likhet finns haha

Jag blev så förtjust i den här figuren - Angry Bird.
Jag har verkligen känt mig som lilla Angry bird den senaste tiden i mitt liv. Det är tråkigt att man ofta måste bli så arg innan man blir lyssnad till...

Köpte hem en påse och kunde konstatera att de var goda oxå ;)
Även ett hårt skal kan vara mjuk inuti..

1 kommentar:

  1. Så rätt du har... att man måste ryta i för att bli taget på allvar. Men jag vet att du är sötare än den där pippin :)

    GLAD MIDSOMMAR!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat.