torsdag 21 juni 2012

Ny hobby!

Jag är så full av inspiration. Jag har hittat en ny hobby att pyssla med: scrapbooking! Det är verkligen roligt och kreativt. Jag har pysslat mycket när jag växte upp. Särskilt målarböcker var en favorit. När jag städade ur källaren hos mina föräldrar för några månader sedan hittade jag kortongvis med gamla målarböcker som de sparat. Det var rena nostalgi-kicken att kika i dem..



Bra sysselsättning och avkopplande för regniga dagar!
Har ni nån hobby som ni pysslar med då och då..?

Det är skönt att inte alltid fastna framför datorn ;)

2 kommentarer:

  1. Nja, ingen hobby direkt, men det kan vara mysigt att hålla på lite i trädgårn ibland, om man nu kan kalla det för hobby.

    Trevlig midsommar!(midsommarkram medföljer)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trädgårdsarbete är både avkoppling och motion och blir väldigt fint :) Midsommarkram tillbaka!

      Radera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat.