fredag 14 mars 2014

Chokladbrunt

Nästan varje vår börjar det klia i målarfärgspenseln och den liksom ropar på mig...Så även denna vår. Den här gången var det dags att måla bort det allmogeblå mot en läckert chokladbrun färg.

 

Fler än mig som blir väldigt sugen på choklad..?


Det gamla köksbordet och thevagnen från 1963 är grundmålade och redo för en ny färg...

 
Även den lilla pallen som en släkting har gjort i slöjden ska få sig ett litet ansiktslyft. Den lilla pallen har jag haft sen jag föddes. Kul att den fortfarande är hel.

Det är väldigt avslappnande att sitta på en pall och måla så här på en fredagskväll. Ända sedan jag var liten och min pappa lärde mig grunderna så har jag älskat att måla möbler och väggar. Hoppas allt är bra med er där ute i cyberrymden. Ha en fin fredagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat.