måndag 12 mars 2012

Det är inte bra att vara för glad..

Solen kikade fram helt oväntat (men alltid lika välkommen) en dag när jag körde bil. Samtidigt spelade de den här låten på bilradion - Det var nära på en livsfarlig kombination...

Händerna började trumma på ratten och gasfoten kompade glatt och jag svängde med höfterna och drömde mig bort till ett beach-party långt bort från snö och fjäll och blev på topphumör!!
Tills jag fick tvärbromsa för en gammal farbror med rullator som skulle över vägen (som inte delade mina vårkänslor) Åter till verkligheten!


Och jag gillar inte ens låten men det var något med tempot och sommarvibbarna...
Vad tycker ni om den låten?

2 kommentarer:

  1. Inte riktigt min stil. Men vem vet. Vid rätt tillfälle och vid rätt tidpunkt kanske den får även mig att röra på höfterna :)

    SvaraRadera
  2. Nja, inte min musik precis. :)
    Men vårkänslan delar jag. Kika gärna in hos mig, så ser du dagens vårbilder. Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat.