torsdag 29 december 2011

Home sweet home

Jag är "hemma" igen!! Jag trivdes aldrig på wordpress.com. Den var otroligt svårnavigerad både när det gällde att välja design, skriva nya inlägg, hitta sina vänners bloggar och för att inte tala om att lägga upp foton. Så jag tar beslutet snabbt och flyttar hem igen!!
Det känns som en riktigt fin "feel-good"känsla. Hoppas att ni ursäktar att det blev lite rörigt här ett tag...Inspirationen vägrade till slut att infinna sig när det blev så bengligt att skriva o lägga upp foton.

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig bytt från blogger. Jag tycker dock att blogger funkar dåligt, men det kan ju bero på min dator också.

    "bengligt" är ett nytt ord för mig. Är det lappländska? :)

    SvaraRadera
  2. härligt att ha dig hemma igen...
    stor kram och än en gång tack för julkapp och hälsning.
    så glad jag blev :)
    ha nu ett fint slut på år nr 11 och för både dig och mig gäller ju nya djärva friska tag.
    år 12 kommer att bli KANON!!!
    kram och ♥

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat.