torsdag 29 september 2011

Fynd på vinden

Vi har fått order om att tömma våra vindar i huset på min gata där jag bor. De ska isolera vinden. Första tanken när meddelandet kom i brevlådan var "oh, noo!" "Vad jobbigt"
Men jag fick hjälp från oväntat håll så det blev riktigt bra. Nu är ett rum proppfullt med tomma kartonger och annat som jag vill spara på vinden framöver, resten är slängt och bortrensat.

Jag gjorde en hel del små fynd i olika lådor. Jag hittade några gamla böcker som blir bra som inspirationskälla. Jag ruvar på en idé i bildredigering.


Hoppas dagen varit bra! Här har inspirationen varit på topp!








3 kommentarer:

  1. Min skattkammare har jag också kvar. Läste i den för min dotter när hon var liten, och för mig lästes den flitigt. Underbart!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att få göra en riktig rensning! Jag har också kvar våra gamla Skattkammarböcker.

    SvaraRadera
  3. Vad skönt när man kommit igenom en sån rensning. Jättefina böcker. Minns att min kompis hade såna. Och jag drömde verkligen om att få likadana själv.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat.