fredag 9 september 2011

Älgjakt och GIMP

Höst och älgjaktstider..

Håller på att lära mig ett bra fotoredigeringsprogram som heter GIMP. Det är gratis och du kan ladda ner det här 

Det har varit lite dålig uppdatering här den senaste tiden. Har hållt på drunkna i inlämningsuppgifter i kursen webbdesign som jag läser. Eftersom jag läser på distans har jag ingen lärare att fråga utan får försöka själv. Har dock haft lite hjälp av en rysk kille som kan det här med datorer. Han har hjälpt mig en hel del. Cred till honom. Det jobbiga är bara att han pratar engelska med mig... Det här är inte särskilt lätt ens på svenska ;) Men det går sakta men säkert. Just nu med betoning på sakta. Så ni vet nu varför jag inte hunnit/orkat uppdatera så ofta på sistone eller hunnit kika in hos er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat.