måndag 11 juli 2011

Sommarmorgon och bloggutmaning

Det är nåt visst med sommarmorgnar
solen som gassar in
ljumma sommarvindar
och fågelkvitter
Bara armar
och ett glas hemgjord saft till frukosten
sånt som gör mig lycklig

Jag hänger på bloggutmaningen som Marianne har och ska berätta för er hur det kom sig att jag började blogga. Jag fotar mycket och har massor av idéer och inspiration och jag ville hitta ett sätt att uttrycka det på, som inte var alltför komplicerat eller självutlämnande. Så jag funderade länge innan jag valde att starta upp en blogg. På den vägen är det.. Jag vill uttrycka något, bli inspirerad av andra bloggare, växa och utvecklas. Som en oväntad bonus har jag fått många nya vänner i bloggvärlden.

2 kommentarer:

  1. Just den där bonusen är en fin gåva

    SvaraRadera
  2. Bra anledning att starta en blogg. Kul att du ville vara med och berätta.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat.