måndag 21 mars 2011

Bloggutmaning

Kopiera detta till din blogg om du har en



• Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!


• Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!


• Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


• Om du antar bloggutmaningen av någon som råkar ha namn som börjar på samma bokstav, får du inte ge samma svar (utom namnet då om ni heter lika).

Lycka till!



1. Vad heter du?
Catarina


2. Ett ord på fyra bokstäver:
Core

3. Flicknamn
Celine

4. Pojknamn:
Casper

5. Yrke:
Cirkusdirektör

6. Färg:
Cerice

7. Klädesplagg:
crocker-jeans

8. Mat:
ceasarsallad

9. Sak i badrummet:
Concealer

10. Plats/stad:
Chicago

11. En orsak att vara sen:
Collumfraktur

12. Något man skriker:
Clown! Clown! Clown!

13. Film:
C'est la vie

14. Något man dricker:
Citronvatten

15. Band:
Cityville

16. Djur:
Cakadua

17. Gatunamn:
Clarabergsvägen

18. Bil:
Cruiser

19. Sång:
C'est l'amour

20. Känd person:
Cesar

21. Något jag gillar:
Citronthe

22. Något jag ogillar:
Cancer
Verkar detta kul så var med ;)

4 kommentarer:

  1. Lite kul läsning ;-) hade en liknande på min blogg för ett tag sen så jag hoppar över denna gången.

    Kram/caja

    SvaraRadera
  2. oj! dettta måste jag ju greja med :)
    ha en fin tisdag du vackra norrländska.

    SvaraRadera
  3. Här har du en till på C... (heter ju Camilla) och jag hann tänka tanken att oj så svårt med just den bokstaven innan jag läste alla dina svar! Kul att läsa!!

    Kram:)

    SvaraRadera
  4. Ja, det där har jag testat någongång för länge sedan.
    Ser dig framför mig när du skriker - Clown!!
    =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat.