måndag 7 februari 2011

Min last...

Jag måste bekänna en sak. Min last. Jag är fullständigt och hopplöst beroende - av Coca Cola. Det går åt en flaska per dag och jag vet, det är inte bra. Inte bra alls. Jag behöver bryta ovanan. Det gick jättebra i december för då drack jag julmust.. jag inbillade mig att det var ett bättre val, men det kanske det inte var..? Direkt julmusten slutade sälja i affären sträcktes högerhanden ut och en Colaflaska hamnade i kundvagnen...
Men nu är det dax att ta tag i det.
Jag får ta och trappa ner och byta flaskan mot en Colaburk, sedan varannan dag.. osv tills jag bara dricker Cola på helgen. Så får det bli!

1 kommentar:

  1. Åh jag känner igen det där. Det är så gott med kall Cola. Men nu kaffeknarkar jag istället ;)

    Vad roligt att du gillar mina burkar! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Det är uppskattat.